Måndag igen

Vart en bra dag men seg dock på jobbet....... tur jag bara körde 6-16!
Blev ridninga va både Conny o Anton idag, syss mådde inge vidare så hon fick vila sig. Känndes konstigt o rida lille ponny Anton igen hihihi. Han känns verkligen som en ponny nu när man rider Conny med, för han e så kompakt o liten.

Shoppade en leopardskjorta o en leopard tubtopp idag på hm =) Skulle bara ha smink o en ny ögonfransböjare, men som vanligt om man koller runt lite så hittar man nått. Men toppen kosta ju BARA 49,50 o skjortan BARA 99 så därför kosta jag på mig dom. Kul med nått nytt med, va länge sedan nu.

I morn e de hoppträning igen o ska bli kul o se om Conny e nått annorlunda efter behandlingen.
Nu ska jag se om jag kan hitta mitt genomskinliga nagellack som e BORTA!!! vet att jag lagt de på ett ställe som jag ska veta vart de e men faan kan inte komma påt...... ni som känner mig vet ju att jag e skapligt senil. Aja skit samma sov gott med er, de ska jag iaf e sååå slut. Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0