Tävlingsdagen

blev väääldigt kort men skönt e fasen de med =)
Han va sååå spännd inne på banan så jag fick 3 ner för han hoppa knappt, men skit samma tänkte jag. Ville starta om så han fick en runda till tänkte jag så jag va kvar inne på banan o trava upp mot ettan igen, men så fick nästa startsignal så bara gå ut. Så mamma gick o frågade om alla hade rätt till omstart trots att man kommit runt banana o så va de. Så jag fick starta om lite senare med ett ner o han va inte alls spännd utan bara på som han brukar =) I o med omstartaten så skippa vi 1metern för han skulle få stå i tre TIMMAR innan de va dax igen o de va de inte alls värt känner vi. Men jag e SÅÅÅ NÖJD MED HONOM o min ridning kan vi prata om nån annan gång för den va KASS!!

Men som ni ser på filmen så e de ju inte så vanliga hinder o allt e ganska kompakt o mycket man kan kolla på. Så tror de va väldigt lärorikt för honom. han har fått se en riktig vattenmatta till o med =) Så nu blir de en helgs ledigt innan de e NFK o GRÄS för bebis, får vi se vad han säger om de.

han hunnit lite här hemma men de får jag ta i ett annat inlägg för nu e de mycket på g med mat o så =)
Ha en underbar lördagkväll


Kommentarer
Postat av: tess

vad duktiga ni är! :D bebis tycker de är lågt ju ;)

2011-05-08 @ 09:51:59
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0