Amen va faan då

KUL att de ligger en kallelse till att vittna i tingsrätten 15de December!!!
Et mål om en stulen mobil på MC DONALDS, alltså INTE på mitt jobb. Då den här killen påstår att han bara satt 15 min och åt för ha ville hinna före alla köerna som blir på ICA mellan 9 och 10 en SÖNDAGMORGON. Normalt sittter denna kille tydligen 1 timme och äter så polissen ville kolla om de verkligen va såå mycket köer en söndag. Så tjejn som svarade när de ringde oss hade precis börjat jobba den veckan efetr att ha vart mammaledig i 2 år. Därför hittade hon mig och frågade om jag jobbade söndagar och kunde prata med polisen, vilket jag så klart kunde då jag jobbar en helg i månaden.
Jag svarade iaf att de inte alls va massa att göra dessa mårnar utan de va lungt tills 11-12 iaf. Så nu står jag här och ska vittna....... skitkul NOT.
Har inte en aning om vad de e för kille över huvud taget om de kommer hotas eller något sedan vart efter. Ville ju faan inte bli inblandada i detta men man svarar ju på en fråga polsen ställer och de måste ju ta mina uppgiter IFALL ATT. men får väl kolla om de går att ta reda på vilket datum detta skedde och se vem som jobbade dennna helg.  

Aja e ju att tag kvar iaf så bara görat och hoppas på att man INTE råkar illa ut eller nått. Har ju lixom en liten i magen med som man tänker massa på som inte får råka illa ut.

nae nu ska jag lägga mig i sängen, har sååå ont i halsen att jag knappt klarade av att äta mat fasen, förkyld så de heter duga med (blivit bara så där efter lunchen).

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0