Bevisat

Japp i dag e de fasen bevisat att jag e STÖRD på riktigt asså ;P
Dels tog jag tydligen en pundare i dag som snodde på jobbet, hade sedan innan 14 punkter och bar kniv senast de grep honom. Smart Johanna AS SMART!!!! NOT men va faan glömmer ju bort lillan i magen ibland plus att han såg ut som vilken snorunge som helst som stal godis dessutom. Aja gjort e gjort och nu blev hans dag förstörd genom att jag tog han, kom ut från finkan idag och gick och snodde på Ica två timmar senare. Polisen tog även med honom för pissprov och då blev de säkert tillnyktring med på köpet ;D

Nr 2 e att jag faan satte igågn att baka BULLAR halv nio i kväll... HALLÅÅÅÅ vem gör de rååå?!?!?? ;P Men goda ser de ut att bli iaf hiihih, hoppas de smakar gott e ju första gången jag bakar bullar i mitt liv. Men nån gång ska ju vara den första som man gör något vuxet hahaha.

See YA


Immorgn får vi se HISS eller DISS ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sånna kokonstiga idéer får man ofta som gravid, lovar att alla som nångång varit preggo håller med :) den ser iaf jättegoda ut, men bränner ugnen lite ojämnt? ;)

2011-11-15 @ 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0