Kandidat nr 4

Googlar och funderar hela dagarna på detta med barnvagn kan jag lova. Men har hittat ännu en kandidat till mina krav :D



Egenskaper för Britax B-Smart 3:
Lätt aluminium chassi
Enkel kompakt hopfällning med automatisk säkring
Många lutningslägen inklusive helt plant liggläge
Press on/press off-broms
Justerbar höjd på handtaget
Fempunktssele
Låsbara/svängbara framhjul
Fjädring på alla hjulen
Justerbart fotstöd
Punkteringssäkra däck
Hjul med snabb frikoppling
Rymlig varukorg
Bekväm, vadderad sittdel och bekväma axelmuddar
Avtagbar sufflett
Mjuka handtag

Finns i svart eller silvrigt chassi och ligg/sittdel/bilbarnstol i olika färger

Blir helt klart en koll på denna med :D
Nu ska jag strax sova och unna mig en sovmorgon i morgon bitta på min lediga dag. Puss och god natt

Kommentarer
Postat av: Monica

Tror det är den jag sett som har värsta fjädringen, ser skönt ut för bebis :) Den röstar jag på, fast funkar den bra tror du i terräng?

2011-11-02 @ 08:40:33
URL: http://monicamercury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0