Underbart bra dag

Idag va ingen skitdag iaf som jag skrev igår idag e de nya tag och NY dag.
Detta gjorde in dag:

-Nytt schema och sovmorron eftersom jag började 7 och saknade inte min gamla avdelninge ett dugg :D
-Fyndade en tröja på HM för 150 pix heheh heeelt oki pris och den kan jag ha nu när jag blir lite tjockare :P 
-Tömmade älskade Conny 30 minuter och han va SÅÅÅÅ FIN, faan helt underbart skönt att se.
-Mamma va så snäll och kom ut trots att hon slutade senare idag och åkte med mig till ridhuset, när man själv aldrig får arslet ur vagnen att ta ett lörkort själv.
-Kännde mig inte alls deppig idag :D
-Syss fick en tid så Linda kommer och kollar Anton
-MINI har gjort sig påmind x antal ggr under dagen och även nu när jag skriver. Love that little girl <3
-Ogge har vart ledig o¨ch fått lite gjort uppe i den ena garderoben i vårt blivande sovrum med hjälp av sin mamma, TACK svärmor!!

Kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0