Tisdag 18/10-11

I morgon ska vi ÄNTLIGEN till Crocuc och Selbing som ALLA säger e SÅÅÅ BRA!!!! Ska bli spännande och se mini i 3D och få bilder och sånt på cd efteråt. 

Detta snodde jag från deras hemsida förresten ;P
Hur går undersökningen till?
Med hjälp av ultraljud kan man undersöka fostrets skalle, hjärna, lillhjärna, ansikte, ryggrad, bröstkorg, hjärta, blodkärlsavgångar från hjärtat, lungor, bukvägg, magsäck, lever, gallblåsa, tarmar, urinblåsa, antal artärer till navelsträngen, njurar, armar och ben. Undersökningen utförs via magen och tar ungefär 30 minuter. Ni kan följa undersökningen på egen skärm och får ett skriftligt resultat direkt.

Vet inte om det e lille Mini som kickar i magen för under dagen har jag kännt som att nån petar inne i magen, lite som små snabba elstötar. Skulle verkligen vilja känna det i morgon när vi e på Crocus så man kan få bekräftat OM det e Mini. Annars e de väl bara några nerver som ligger i kläm som ara kääns så fort jag sitter stilla en längre stund.
Ska fortästta kolla på desperet nu, Ciaoooo


vaddå gammalt kort på mig hhahah :P bjuder på det

Kommentarer
Postat av: Zanny

JOHANNAAAAAA! det är bara oktober ;)

2011-10-19 @ 10:55:08
Postat av: Syster

haha, blooondiiiie! Vet att du vill att det ska bli mars imorgon, men som sanna skrev, det är ju bara oktober

2011-10-20 @ 11:34:34
URL: http://eapix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0