Bra dag

Oj då dålig uppdate ser jag hahah men har verkligen INTE haft tid faktiskt. Va ju som sagt på kurs och inventering i onsdags. Så va hemma 1 på natten i onsdags och sov i hela 4 timmar till kl 5 på morgonen :( Men men bara upp och köra lixom inget annat.

Efter jobbet på torsdagen stack jag till Monica och myste bebis innan de andra girlsen kom dit. Slutade ju fem så hade inge och göra emellan. Men satan så SÖT lilla Freja va då och Freddie bara smilade upp sig och spelade apa hela tiden när vi va där :D Sötaste syskonen då!! Blev te och kakor blandata med massa bebis/forlossningssnack och mys med Frejis.

Fredagen då blev stallet efter jobbet och Conny börjar komma in i gamla spår igen och gå bra :D Rider med gramanen så han ska ha nått som tar emot OM han vill streta upp med huvudet. Red mest för att få honom lite avspänd och rund i nacken, hoppade även ett par språng på ett pyttehinder i varje varv på volten.

Idag då lördag så har Ogge och jag donat i stallet, vart på taken, städat inne, bytt lakan och handdukar samt plockat lite tvätt. Känns så underbart skönt at ha damsugat och torkat golvet igen :D Så Linn nu e de gjort IGEN hiihih. Ska även bli underbart skönt att krypa ner med darling i nya lakan mmm älskart!!!
Ridningen idag då bestod oxå av lugn och små hinder på serpentinbågar. Han skötte sig helt okej och va skapligt lugn, iaf i vänster varvet han springer på lite mera när de gäller hinder i höger varvet. Men men nu e vi igång igen och på tisdag e de hoppträning och lördag tävling :D Hoppas de blir bra ;P

Inga roliga bilder då jag fortfarande INTE fått tillbax min mobil, inte för att jag trodde de skulle gå snabbt heller men men man hoppas ju ändå....
Trevlig lördagkväll mina vänner. Puss och hej


Kommentarer
Postat av: Monica

Skönt med nystädat o nybäddat ;)

2011-09-03 @ 21:54:32
URL: http://monicamercury.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, bra att du städat igen ;). Kanske ska göra desamma imorgon. Vilken fin bild förresten <3

2011-09-04 @ 04:37:34
URL: http://linnsvanbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0