Detta fick bli min lunch idag. Hade verkli...

2011-09-18_11_48 (MMS)

Detta fick bli min lunch idag. Hade verkligen inget matsug alls men måste ha någonting i magen för att klara av de resterande 6 timmarna. Löner nog bli stressigt senare eftersom vi e en man kort efter halv 3. Gillar inte riktigt och sambon ringer och sjukanmäler personen i fråga! Då e man riktigt sjuk Asså om man inte ens kan ringa själv. Aja bara köra på så gott de går ju. Igår red syss Conny åt mig iaf barbacka till och med galningen. Men tusen tack att han inte fick vila båda dagarna :D Hemma har Ogge, svärfar och min pappa gjort den sista delen på taket som va kvar med. Så duktiga har dom vart och det e bara finliret kvar! Nu ska jag fortsätta slappa i soffan. Herrå


Kommentarer
Postat av: Monica

Vad gott! Är det kokt eller rökt skinka ;)

2011-09-18 @ 19:47:58
URL: http://monicamercury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0