Fortsättning på gårdagens klaginlägg..............

Ja precis de kommer här!! Idag känns de bättre iaf lite mera positiv e jag med för den delen, man har ju dagar ibland som man inte e så positiv. Idag hade jag värsta lyxen och behövde bara rida när jag kom ut till stallet, för mamma va redan där och hade gjort allt annat!! VADDÅ LYYYXXXX!!!!! STORT TACK MAMMSEN <3

Conny då hur gick dagens pass? jooo de gick superbra red 50 minuter i högt tempo när de gäller galoppen. Red mest i galoppen för det e där han behöver de mesta jobbet. Så när jag travade av kändes han riktigt TRÖTT för en gång skull :D NÖJD ryttare kan jag lova som va svettig upp i öronen ;P hade förresten kulbettet idag med för att se om de kunde passa herrn bättre. Ska avvakta denna vecka och sedan ska vi boka en tid hos tandläkaren tänkte jag, han kan ju som mamma sa vara vass eller ha nått sår typ som gör ont. För vargtänderna ska de ha tagit bort för två år sedan, så de e de ju inte då.

Anton va piggare idag men väldigt varm i sin högra framhov, så frågan e om det e en hovböld på gång eller om den e på väg bort, eftersom han va mindre halt idag?!??!?!? Har ju INGEN erfarenhet av sånt tyvärr.... men men bara hoppas på de bästa nu!!!

I morgon e man ledig igen och jag funderar skarpt på att INTE sätta klockan faktiskt, gör ju alltid de annars. Nu ska jag fortätta nörda framför datan, har ju några BLOGGAR att läsa hahha :P Nörd!??!? jajjemensan de e jag de! Tjingeling

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0