Livet

Vill egentligen bara skriva hur bra Conny gick och om passet osv, men kan inte vara så glad åt mitt liv just nu.

Fick veta att Ogges kusin somnade in i natt och lämnade jorden för ett nytt liv i himlen. Tänker oerhört mycket på hans familj och flickvänn. Livet kännns så FRUKTANSVÄRT ORÄTTVIST så jag gråter. han är ju bara ettt år äldre än oss och får aldrig uppleva hela livet som e kvar......... Kan inte alla bara få vara friska och leva ett bra liv med familj, vänner och sambos och få vara glada.

Jag kan knappt uppskatta mitt liv när man hela tiden hör om alla som drabbas av cancer!!! Kan ibland tänka på hur fort livet tar slut och hur mycket man borde leva för dagen egentligen. Men man kan ju inte leva för dagen heller då har man ju inget att se fram emot.  

Har inget mera att skriva........

Vila i frid F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0