Riktigt klag inlägg får detta bli!!!! :'( ...

Riktigt klag inlägg får detta bli!!!! :'( Less på du mesta just nu.... Anton e inte fräsh alls, tror allt beror på att våran hovslagare säger att det inte går att få på ett par bakskor. Han kan ju faan knappt ta sig till och från hagen, så rida finns ju inte på kartan. Tycker så otroligt synd om Erica med hon missar faan hela tävlings säsongen!!! Så Conny då han gick skit idag och bara sprang runt och va spänd aldrig i mun. Han blev tom så förbannad att han lättade i fram och slog med ena benet. Börjar fundera på om han har ont i munnen eftersom han slår med huvudet och tuggar nervöst. Så Ogge som har så ont i huvudet så inte ens tabletter hjälper. Ska det vara så blir ju orolig?!?!?!? Det e inte första gången han har så heller ju. Ogge har även en kusin som e svårt sjuk cancer och jag blir bara mer och mer ledsen när jag tänker på att vi e så fega att vi inte vågat hälsa på honom :'( Jag tror inte ens jag skulle klara det faktiskt, gråter av att bara tänka på det. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0