Gräsänka

I kväll e de jag och Ella som myser i soffan när pappa e hos Gölle. Hon har badat och myser nu i sin pyjams på en filt i fossan. Jag har lagt henne så hon ser tvn och Lets Dance, verkar tycka de e trist om hon inte ser tvn hihi sötisen. Om 20 min blir de BB ooch de ska bli kul att se vad de har haft för sig för roligt, love förnedringstv asså heeelt sjukt :D

Annars idag har vi inte gjort mycket vädret e ju SKIT verkligen fy fasen, vill ha sol och värme som resten av veckan ju. Speciellt på söndag för då ska vi åka och kolla när syss och Anton tävlar :D

Igår hade vi en mysig kväll med bästa TJEJERNA, blev pappa grappa pizza hahha vilket va lite av ett skämt faktiskt ne vars de va kanske hårt!? Men allas pizzor va inte som de brukar tyckte vi hahha så de va lite roligt, kollade även fråga olle dokumentären och snackade om allt och inget! TACK TJEJER <3

Svar på kommentaren: Jag köper oftast mina ögonfransböjare på H&M och bruker vara supernöjd, finns ju även på alla butiker som har smink så tror inte de spelar någon roll vart man köper den. Men tycker de har bra pris och som sagt blir jag alltid nöjd :D

Puss och hej trevlig påsk med er allihop



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0