Supermorsan

Igår va mamma trött så de blev inget bloggande. Vi hann med en del igår faktiskt, gjorde stallet hos Villma innan vi åkte till Anton och tog emot Linda BÄSTA equiterapeuten!! Hon hittade lite på han med så nu e de fixat och Erica kan forstätat rida han som vanligt. Men sadeln va inte oki tycket Linda och en tjej som va med som snart va färdig sadelutprovade. Men erica tyckte inte heller att de känns som den ligger bra, vilket den borde när vi va på återbesök i Februari. Mamma kom oxå så gjorde vi stalle åt syss innan vi åkte och lämnade henns bil på lite fix.

Trodde jag skulle hinna hem tills Ella skulle vakna och vilja ha mat, men som tur e så ammar man ju så jag fick stanna och mata henne i bilen hihih. Andra gången jag ammar i bilen nu hahah första gången va i stallet, men de går ju bra de med ;P

Idag då har jag damsugat och torkat alla golven 2 ggr för jag e lite pipplig, gjort stallet, tagit in ved, plockat lite tvätt och tvättat några maskiner. Så känner mig nöjd med dagarna som gått faktiskt. Lagade mat med ja till bästa Ogge, vad skulle han göra utan mig hiihi supermorsan.

Imorgon kommer Tess och Maria o hälsar på oss, ska bli myspys :D

Lite bilder från dagarna på snuttan ;D



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0