Första maten

Imorse blev det gröt till frukost med banan/mangopure och det slank ner direkt :)
Så nu till lunch provade vi potatis med rödspätta första gången hon äter mat och åt nästa hela burken!!! Bra där av sessan hihi, vi provade ju kalops i helgen men den köper jag inte igen. Så har jag två till som syssling Elvira gillade massor såsom rödspättan så dom provar vi med tänkte jag :)

Igår drack hon välling för första gången oxå och de gick med bra, dock måste de köpas en större napp eftersom den e mycket tjockare och trögare. Hade inte tänkt på att ändra nappen förens jag pratade med Jessie förut om Elviras matvanor.

Så nu blir de väl inte så mycket ersättning i fortsättningen OM de fortsätter så här?! Kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

SÅ DUKTIG HON ÄR :D fisk är bra för dom små liven och våra verkar gilla det bäst <3 smarta små kids vi kommer få. haha. Är så skönt när man kan få lite tips och ideer. Längtar tills vi ses nästa vecka! och veckorna framöver. Kram

2012-08-14 @ 16:54:04
URL: http://liifberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0