Lördag 4e augusti

 
 
Här e resten av sakerna som jag beställde från H&M :D Den rosarandiga bodyn jag kollat på sååå länge så nu beställde jag den faktiskt och jeansen har jag med kollat på ett tag då jag insåg att hon inte hade några vanliga jeansfärgade i stl 68. Pyjamaserna från dom e jag typ TORSK på!!! Älskar materialet och att de e bra knäppnng på dom med ett helt ben, de gillas bäst faktiskt och INGA fötter, de går fetbort hahha ;P
 
Annars då joo sessan övar på att sitta och de går skaplig faktiskt ;D Annars rullas de som satan och fötterna e såå roliga att ligga och pilla på när man ligger på rygg hiihi. Avvänjningen av mat på natten går framåt de med faktiskt, nattar om henne första gången hon vaknar och andra gången e hon ju hungrig så då måste jag ge henne mat. Men hoppas de inte dröjer så länge innan hon skippar attt vakna och sover hela natten i stället?!
 
Idag har vi mest slappat och legat ute på filten och kollar os-hoppningarna i solen. Sååå stolt över de svenska resultaten idag så de finns inte. Klockrena rundor från alla och de va synd om Lisen och hennes avfallning men de kunde ju ha slutat riktigt illa faktiskt om man ska se nått positivt med det. Men förstår om hon va besviken att bara få komma till 3e hindret och att Matrix va såå sjukt spänd så klart. Hoppas på en bättre runda i kommande omgång :D
 
 
 
 
 
Nehe om man ska ta o mumsa hallonen man plockade idag kanske med lite glass mmm mmm mmmm ;P
Trevlig lördag mina vänner. Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0