Simavslutning och bullbak

Idag valde jag att åka på simavslutningen trots att hon sov dåligt i natt. Eller aa sov dåligt kanske va att överdriva! Sov inte alls mellan 00 och 03 :( Så ledsen inatt igen....... Men har mer och mer misstankar på tänder, eftersom hon e dålig i magen, ledsen, inte vill äta mat och tempen pendlar hela tiden! Kanske många tycker jag va knäpp som åkte men när dom hon inte hade nån feber direkt och va pigg och som vanligt, kändes de dumt att inte åka!
Vu skulle ha träffat Jessie och Elvira efter men hoppade det, tar set när hon inte e gnällig känner jag.

Bakade lite bullar nu på eftermiddagen oxå, failade totalt förra gången :( Degen jäste nämligen inte så va bara att kasta alla.
Snart ska jag bort till Villma och handla lite på vägen.
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Linn

Fast så länge hon inte hade feber så spelar det ju ingen roll. Och man ska inte bry sig om vad andra tycker :)

2012-12-11 @ 19:26:15
Postat av: Johanna

Tack Linn ;) Nae det e ju bara "Linnea" som brukar bli rabiat hehe :P

2012-12-11 @ 22:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0