Minime

Idag va vi hos bm och fick mvg igen ihihihi. Alla värden va jättebra och magen växer på alltså Mini, den LILLA magen att tillägag som alla påpekar ;P Ska lägga ut värsta FULBILDEN från helgens spa med tjejerna så får vi se om någon har en kommentar om den lilla magen ;D

Pratade även med bm om min havandeskapspenning då jag INTE fått den beviljad ännu idag 2e och jag ska sluta jobba 12e. För de puckona ringde i måndags och frågade massor om de handskrivna brevet jag skickade med som beskrev min dag på jobbet. Så de lät som att de inte va såå himla positiva till ett ja, men men bara hoppas när alla andra på mitt jobb fått beviljat tidigare. Annars blir de en sjukskrivning för min del då jag VÄGRAR att ta av mina mammadagar.

Igår fick jag en fin present av JULIA på Kneippbadens bil wwiiieee, Minitösen kommer bli sååå söt i den. Det va 6 månaders storlek men men de går ju fort :D TACK !!
Har även fått en till påse kläder från milfen Monica, TACK!!
Även en overalll från Jenni. TACK!!

Ser verkligen fram emot Mars när Mini kommer!!
Puss puss

 




HHAHHAHH snyggast.just.nu men va faan bjuder påt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0