Söndag

Idag har de vart en lugn dag med massa snömys ute i form av lek med fyrhjuling och pinnkastning med vovvan :D Hon älskar verkligen snö den galningen och att vara ute så klart hi hi.

Sedan blev de stallet med syss och mamma och ridhuset med Conny ponny bebis. Syss trimmade honom ochhan gick väldigt bra faktiskt. Lite spänd i högervarvet men de e ju alltid ett varv de har liite svårare i. Hon kom till och med åt honom sån han blev lite sur i de varvet och sparkade bakut ;P

I lördags va sista jobbdagen hoppas jag....... har ju överklagat min havandeskapspenning då de bara gav mig 50%!!! Hoppas att jag får ett besked i veckan nu, men ska till läkarn i morn med och prata med dom om min situation ellr hur man ska säga så de löser sig säkert.

Nu dax att sova lite. Natti natti friends

 

 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0