Ursäkta det fruktansvärt dåliga kortet på ...

img_0173 (MMS)

Ursäkta det fruktansvärt dåliga kortet på min nuvarande mage ;) Roade mig med att försöka få till ett kort efter jag duschat förut, men den snygga färgen på väggarna gjorde det svårt! Så dom sagt håll tillgodo ändå haha. Idag har lillan vart duktig annars med att snutta varje mål, dock inte hela ungefär hälften e vi uppe i nu. Så resterande hälften av min mjölk får hon i sonden tills vidare. Hon har ju lärt sig massor på tre dagar så det släpper snart hoppas jag. Vill ju heemmmm till min säng och vardagslivet med snuttan.  Imorgon fixar bästa svärföräldrarna lite säng och annat till dem åt oss :)TACK SNÄLLA NI!!! Så får vi se om det blir hemgång på söndag eller om vi vill vara kvar längre?! Trevlig fredag mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0