Lördag 21 januari

Idag har syss och jag ridit ut på två asa GLADA och spralliga pållar. Ridningen denna vecka har ju blivit lite si och så då det e rena isgatan på vägen till stallet, så vi vill inte riskera något med att åka och rida. Känns bara dumt att riskera något som sagt när hästarna e fräsha och fina.

Va sedan på en sjuuukt INTRESSANT föreläsning med Johan Hagman, vilken kille asså kunde hur mycket som helst och va jättebra att lyssna på :D Synd för alla er som inte kunde eller inte ville, ni missade verkligen något bra. Men de kommer nog bli flera gånger lät de som!!!

Väl hemma igen hos min familj mötte jag en jätte trött vovve som vart med svärfar och jagat ihiih snacka om att hon va i sitt esse sa Ogge. Hon hade blivit helt extas när han kom i jaktkläder och tog på henne halsbandet, hon bara sprang ut till bilden direkt och hoppade in. Hon hade skött sig bra tydligen med och drivit fram två rådjur våran lilla vovva, stolt matte ;D
Som belöning fick hon en välbehövlig dusch och grisöron, tror livet som hund e rätt oki ibland?!

Nu sitter jag och slappar i soffan efter att vi ätit lövbiff med pomme och vitlössmör mmm. Så har jag förberett lite jorgubbar och kiwi som ska toppas med lite vaniljkesella :D helt oki lördag känns de som jag haft, hoppas den fortsätter så, helst m¨gon BRA film med.  

Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner


Minis lilla bo idag v 32, tiden rullar på kan man säga :)

Kommentarer
Postat av: steffie

'vilke söt liten mage du har :DD

äre en tjej eller kille ?

när kommer den ?

hehe

2012-01-23 @ 12:56:07
URL: http://steffieee.devote.se
Postat av: Johanna

Tack Steffie :D

ja lilla Mini e en tjej och e beräknad till den 23e Mars :D

2012-01-23 @ 20:34:23
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0