Torsdag

Sitter just nu och unnar mig lite glass och ananas i fossan framför tvn.
Har tömkört två gråingar idag och fixat stallet. Conny va såååå FIN och jobbade på superbra medans Anton va ett riktigt surkart och bara ville dra ut halsen och inte alls jobba på. Men men han e ju fjantis ibland och bara ska göra tvärt emot :/

Här hemma har jag hunnit plocka i och ur diskmaskinen, laddat torktummlaren i huset och tvättmaskinen+ torktummlaren i stallet så Susannes täcken blir fina igen.

Mollan e med husse på jobbet idag och åker lastbil. Så det e liiite tomt här hemma när de inte e nån vovve som möter en med viftande svans när man kliver innanför dörren. Har fått flera rapporter via sms och samtal om att hon sköter sig bra men skäller ut vissa jobbare utanför lastbilen hahha ;P Hon e ju inte så van vid de sociala livet i stan så hon skäller en del då tyvärr, men terapi e ju bra :D Gud vad jag skulle sakna denna galna vovve om hon inte skulle finnas mera!!!

Imorgon e de bara en dag kvar tills vi ska på hajk med tjejerna som denna gång styrs upp av mig och Sanny :D Ska bli underbart mysigt med två dagar ihop med de BÄSTA, bara mysa och unna och god mat.


 



 
 Dom här rosorna får man om man e sambo med mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0