Fredag

Sitter just nu o leker med paddan som blev ny familjemedlem i onsdags ;) Skapligt ovant att ha en så stor skärm hehe men rolig e den iaf, lättere att blogga från oxå när man har alla stora tangenter!
Sessan sover just nu i vagnen så jag passar på att slappa o leta dregglisar på internet, vill ju ha typ 10 st så har ingen lust att ge 70-80 spänn styck då faktiskt! Men hittade en sida som heter syskonhuset i de hade på 35:- st, då bara enfärgad men jag vill typ bara ha de. Jag e ju sån som måste matcha hennes kläder, så de blir ingen rosa dregglis till röd tröja tex. Likadant e de med strumpor, kan inte ha rosa eller röda om de inte passar till tröjan o byxorna haha knäpp som man e men sån e jag ;P
I eftermiddag ska vi in till stan för Ogge ska köra student ;D Så ikväll ska jag till syns stall och rida en tjejs häst :)))) Ska bli sååå spännande hihi!!
Ha en fin dag alla studenter!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken fin bild på dej! Kram

2012-06-16 @ 07:18:47
Postat av: Monica

Så är alla mammor o inga pappor typ, om man inte säger åt den ;)

2012-06-20 @ 14:42:54
URL: http://monicamercury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0