Ligger just nu i sängen och lillan sussar ...

img_7044 (MMS)

Ligger just nu i sängen och lillan sussar i sin säng :) Hon har sovit en natt i våran säng så de e skönt att slippa vänja henne vid att sova i sin säng hihi. Den natten hon sov med oss va pappa som ville ha henne där och mysa, men ångrade sig på morgonen. Han hade knappt sovit något sa han och vaknade av att hon bara gnydde lite. Så hon får sova i sin säng och vi i våran.  Idag va jag i stallet för Anton fick nya skor och Villma blev verkad fram :). Anton hade ju tappat en framsko och va väldigt öm så ingen träning för syster idag! Tråkigt att få hoppa träningen för att han tappat en sko och blivit öm :( Mockade och gjorde stallet med hihi skönt att kunna mocka och pyssla efter att Ella kom. Skulle ju ta de lugnt ett tag efter i och med de brustna kärlet, men nu e jag lite rastlös igen.  Har dammsugat och torkat alla golv hemma med idag så de ser lite skapligt ut inför bvcs hembesök imorgon. Annars då??? Jo 2 kg från startvikt när jag vägde mig idag, då med kläder och mitt på dagen. Så blir en ny vikt i morgon hihi. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0