Måndag

Idag kan man säga att lilla Ella e exalt två veckor eftersom hon föddes 00.10 :D

Så himla himla kär i lilla älskade ELLA så de inte går att beskriva!!! Som jag sagt till många innan hon föddes så va jag helt otroligt kär i henne när hon bara va inne i magen. Skulle blivit helt förkrossad om de hänt nått med henne inne i magen, hade nog aldrig rest mig efter de känns de som. Men nu äntligen efter lite annorlunda tid e hon iaf här hos oss och mår bra. Det va ju oxå de som slog mig att shiiit tänk om hon är jätte liten och inte kommer kunna lämna sjukhuset på hur länge som helst. Mycket tankar som hinner gå när vattnet gick och sipprade under ett bra tag ;D

Förlossningsberättelse!?!?? ja de kanske man ska knåpa ihop en med hahaha, shiit kommer jag ihåg nått alls eller hur e de egentligen? Ogge och jag pratade om den senast idag faktiskt, om typ att jag brydde mig mera om att Ogge mådde bra än jag haahhaha stööörd man e! Men men han va så blek ett tag så jag blev ju orolig ;P

Denna vecka e de hembesök från BVC och så ska faderskapspapprena in och skrivas på, hoppas de blir att hälsa på jobbet med och visa upp våran SÖTAST dotter. Det blir även lite tjejmys med tjejerna och så ska Ella vara hos mormor på lördag. Så en hel del som står på schemat ;) 

Nu ska jag fortsätta kolla på förnedringstv BB hehehh, vilka idioter asså!! Blogg Hanna vilket pucko, psyket nästa HAHHAHAHHAHHA 









Kommentarer
Postat av: Erica

Hon ser ut att trivas i mosters pyjamasar :)

2012-03-06 @ 12:04:47
URL: http://eapix.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ska du redan lämna bort din dotter???

2012-03-06 @ 17:26:51
Postat av: Johanna

Eller hur syss :)

Ja de ska vi Linnea, handlar om två kvarter ungefär ;)

2012-03-06 @ 19:18:20
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se/
Postat av: Monica

Växer så det knakar med, nästan för liten i armarna redan ju! :D Men fy Jojjan, lämna stackars lilla Ella till mormor en liten stund, hon kan väl inget om barn eller vet inte hur en flaska fungerar :-O Herregud!

2012-03-06 @ 21:09:30
URL: http://monicamercury.blogg.se/
Postat av: Carro

Så himla söt hon är snuffan!! Ville ju oxå bebismysa!! Men jag får väl komma en annan gång!?

2012-03-06 @ 22:37:04
Postat av: Linnea

Man lämnar inte bort ett nästan nyfött barn för att roa sig eller få egentid, det kanske man skulle ha tänkt på innan man skaffade barn, om man nu vill träffa sina vänner tar man med barnet, hon är ju bara några veckor. Klart mormor vet hur man gör men det handlar ju inte om det. Okej om barnet är några år men inte några veckor!! Jag hade aldrig den tanken när mina barn va så små... Men du Monica är ju på samma bana..

2012-03-06 @ 22:54:49
Postat av: Monica

På samma bana vaddå menar du?

Och du vem har skrivit regeln "man lämnar inte bort"? Tror du kanske Jojjan ska ut o festa o va borta hela dagen eller? innan du öppnar käften så kan du ju försöka få lite mer kött på benen. Och vad finns det för mening att kommentera nått du inte gillar att nånannan gör? Sluta läs istället isf eller håll dumdristiga kommentarer för dig själv!

2012-03-07 @ 00:08:17
URL: http://monicamercury.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ta ansvar för dina barn , det är inte någon annan som ska ta hand om dom, det är du. Det är ju därför man skaffar dom. Tycker Johanna har en jättefin blogg, :-) reagerade bara på att hon skulle lämna bort sin lilla. Det finns ingen "regel" men om man nu har längtat så mycket så lämnar man inte bort, tycker det är lite konstigt. Men alla gör som dom vill. Du gör ju på "ditt" sett :-)

2012-03-07 @ 11:05:17
Postat av: Jennie

Linnea! Blir så förbannad över ditt inlägg. Johanna är världens bästa mamma! Ta reda på fakta innan du öppnar käften. Är så trött på människor som tror dom kan vräka ur sig vad som helst om andras sätt att ta hand om sina barn. Med vänlig hälsning,

2012-03-10 @ 07:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0