Öppna förskolan

Idag va vi på öppna förskolan med massa andra mammor och bebisar, totalt 12 bebisar tror jag de blev. Massa rolig sång och prat oss mammor emellan ;D
Roligt och träffa de mammor som har bebisar som e födda i samma månad till och med!
Blir absolut flera onsdagar och träffa gänget :)
Tillägga ska jag göra med att tösa väger 3720!!! För 6 dagar sedan vägde hon 3445 och i måndags alltså för TVÅ dagar sedan 3570!! Snacka om att de e bra skit i mammas tuttar hahah ;P 

Träffade även syss i stallet och gick medans hon o Anton fjantade runt hahha, mer i luften och fjanatar sig än på alla fyra ;P Men såå roligt att bara få träffa hästarna och mysa i stallet. Kommer ju tyvärr inte ha nått alls med hästarna att göra när Villma åkt på sommarbete om en månad typ. Anton flyttar ju i helgen så honom och syss träffar jag ju inte alls mycket sedan :'( Hoppas hon ska tävla mycket så jag får åka och kolla!!!

Imorgon e de date med Tessan i stan :D Ska bli kul att träffa henne, va sååå länge sedan nu ju.
Puss pch hej så länge

 

  








Kommentarer
Postat av: Elin

Varför har ni inte kvar Conny?? Konstigt för dig att vara helt hästlös.. Men det finns ku alltid hästar att lukta på om suget blir för stort! Kul att Ella växer så det knakar! kram

2012-03-28 @ 21:54:52
URL: http://elinoshiloh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0