Onsdag

Inledde dagen med en dusch innna de va dax o åka till öppna :D Lika kul och träffa alla mammaor och barn!
Åkte sedan hem och åt lite lunch, rastade Mollan och bytte om till ridkläder :)))) Så stack jag och tösan till satllet med syster och så red jag Anton medans syster va med Ella hiihih. Snacka om att de va varm att rida asså, men KUL!!! Finns lite bilder på systers blogg :D
 
När vi gjort stallet åkte vi till babyproffsen och barnens hus, så nu finns parasoll och myggnät till sessans räser inför sommaren. Skönt att hitta till så BRA priser med, så allt slipper vara dyrt för de e på dom butikerna man köpt det.

Åkte efter de o lämnade syss hemma och vidare till Ogges jobb o hämtade honom. Han åkte Can Amen så jag skulle ta hem ett paket från bussgods till honom.
Nehe dax o slagga kanske..... sotaren kommer i morn 8-11 nån gång, hoppas han kommer innan som jag bett han.

God natt med er sov gott





 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0