Filosoferar

Sitter och funderar på samhället lite och hur människor e. Så kul att se hur många som klagar på sina jobb, att de vill ha mera pengar och mera tid med familjen och barnen. Men ändå bryter sig ingen ur ekorrehjulet och letar mera tid OCH pengar. Ne då i stället snurrar de i ekorrehjulet 10 år till och klagar..... hahhah kul de där tycker jag!
De vill ha nått annat men letar INTE efetr nått annat utan då e allt bara bra iaf och de duger hahhah.Trodde de va allas mål i livet att kunna jobba hemifrån och vara med barn och familj så mycket man bara vill?! Men jag har nog en heeelt annan uppfattning av vad folk vill ha och letar efter....... Ja alla e ju olika men en annan vill verkligen inte vara på Ica resten av livet och mina drömmar kommer slå in :D Det vet jag och jag kommer INTE ångra ett skit då det e säkert! Ne nu ska jag sova och imorn fortsätter resan ut ur ekorrehjulet heheh.
 
Seee yyaaaa :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du har så rätt :) hoppas det kommer innan fler olika jobba att kunna jobba med hemmifrån snart! Allt passar ju inte alls :D

2012-11-28 @ 05:42:31
Postat av: Jessica

Alla skulle det stå :D haha.

2012-11-28 @ 05:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0