Dåligt

Jo som överskriften lyder har de uppdaterats dåligt här nu.
Men inte riktigt hunnit känner jag, drar dagarna lite snabbt ;P

Onsdag va vi hemma och på eftermiddagen stack jag till stallet med syster. Lite möte i Lkpg på kvällen som gick jättebra. Handlade och fixade lite med inför veckan.

Torsdag va vi på öppna 12-15 ca och efter de stallet på hemvägen. Väl hemma gjorde jag mat och inväntade Ogge. Så i kväll har vi hängt med girlsen och jag älskar mina bästa vänner!! Vilket gäng vi e och roligt har vi oxå, ser fram emot alla år som kommer. Barnen kommer kunna leka ihop eftersom de skiljer ca 6 månader mellan dom :)

Imorgon e de stada som gäller och hänga lite med ex jobbarkompisen Maria som kommer och hälsar på.
Stalleria stallera på kvällen och sedan e de tacomys med bästa sambon.

Äntligen kan vi prata och umgås, har lixom gått om varann lite senaste dagarna och även imorgon.

Nu ska vi nanna kudden. Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0