Hemmadag

Idag har vi bara varit hemma o slappat. Tog en promenad efter lunchen och Ella somnade i vagnen så sov hon i nästan 2 timmar :) Så skulle jag räffsa lite ute tänkte jag men de sket sig för NÅN blondie hade visst av räffsan förra året hahhah ;P
Men men fick hänga lite tvätt istället, innan sessan vaknade. När Ella vaknat åkte vi till Villma och grejade lite när vi ändå va påklädda och sedan skulle ju Ella äta mellis när vi va klara. Så roligt nu när hon knatar runt o slipper sitta i vagnen. Nu satt hon på gräsmattan när jag tog in enselage och pysslade med lite stenar och va sååå nöjd.
När vi va klara hälsade vi på Villma och stod där ett tag och kollade. Hon e så himla medveten m vilken av hästarna som e Villma oxå hihi så om mna frågar henne vem som e Villma pekar hon på henne varje gång :D Hone såå rolig nu snuttan och snappar upp massa saker! Lika dant om jag sjuger en låt som går "magen boom boom magen har jag här" så ska man klappa på magen då klappar hon direkt och bara skrattar <3 Kul tid nu verkligen och det blir ju bara roligare och roligare, Kryper gör hon inte ofta heller utan bara om de ska gå superfort att komma nån stans :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0