På g?!

Jag funderar lite på vad som rör sug i lillans huvud! Det e mycket egen vilja blandat i allt känns som.... Men det börjar redan på morgonen då frukosten e ett skit trist, vill inte ha nått typ... Känns helt hopplöst, ibland dricker hon bara sin mjölk och kastar mackan i småbitar på golvet. Ibland går yoghurt bra och ibland skriker hon bara, gröt e tvärkört hon skriker och gråter då med och bara ryser i hela kroppen. En morgon åt jag macka som jag värmt i Micron och då gick det bra att äta en hel macka, en annan dag gjorde jag sån macka till henne och jag åt keso med ananas. Då skret hon i mackan och ville bara ha min keso och ananas, så det va bara ge henne så hon fick i sig något.
Så under dagen e de oftast bra oh hon e glad, men så fort hon ska sova middag så kan det börja strula igen. Lunch e inga problem då äter hon jättebra, men då borde hon ju bra så hungrig lixom.
Kvällen då bär hon ska sova e skit oxå nu.... Hon e sååå trött oftast men ska INTE sova till varje pris känns de som?!
Så igår va hon heeelt hysterisk och bara grät sa Ogge eftersom jag inte va hemma och såg henne.
Idag samma sak, hon gnor sig i ögonen och va knölig och gnällig. Så ger vi henne välling och nattat henne, men Nae då står hon upp i sängen och hoppar, leker med gosedjuren, möblerar om hela sängen, gråter slänger sin filt på golvet . Så idag försökte vi asalänge att natta henne tills vi gav upp och ignorerade henne så fick hon hålla på i sin säng. Så vips sov hon efter ett tag.
Blir iaf inte riktigt klok på hur vi sk göra ibland.... Aja de löser sig, kanske tänder igen på g eller nått.
Sov gott


Kommentarer
Postat av: Monica

Tror inte det är tänder Jojjan, är bara ännu en fas, hon utvecklas ju liksom från att bara köpa allt o göra som mamma vill till att fatta att hon kan bestämma lite själv ;) Ang maten, Freja är fortf så, hennes mat som är samma som våran duger inte, men om man får sitta i pappas knä ist o äta från hans tallrik slinker allt ner ;)

2013-04-18 @ 09:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0