Tisdag med pappa i stan

Idag blev Ogge ledig igen och han passade på att åka med oss in till stan när vi skulle och plaskade! Idag lyckades vi inte få med oss honom dit tyvärr, ne han hoppade av på sitt blivande jobb och kollade kläder o så. När vi va klara så åkte vi och hämtade honom så stack vi till Jula en sväng. Tog även City gross en snabbis och köpte en ny learning puppy till Ella :) Hon fick ju en i julklapp av moster som höll i 1 månad och jag tänkte att vi inte kunde reklamera eftersom kvittot inte fanns kvar. Men efter att ha mailat med dom och stått på mig så gav de med sig när de fick tre bilder på en fullpackad bil och puppyn som låg överst som tur va!!! Så de satte in pengarna på kontot så jag kunde köpa en ny.
Åkte även förbi Babyproffsen så Ogge hoppade in och kollade om de hade nån drive på Ellas bilbarnstol o de hade dom!!! Visst de va bara två färger en blå som såg helt solblekt ut och en svart med ruter på, så de blev den rutiga. Kan ju bortse liiite från  färgen när man kan spara 800:-. Men den rutiga fick bli i min bil och den svarta fick vara kvar i passaten eftersom det e svart klädsel i den. Blev även ett sparkskygg till min bil eftersom hon börjat o gå ute nu så sätet kan hålla sig lite snyggt iaf.
Sedan åkte i faktiskt hem när vi fått i oss lite lunch på Sibylla. Skulle ha kollat bilar men orkade inte.
Idag fick jag även väggordet så i morn ska de uuupppp :)))) Ogge e ledig i morn med så han ska få hjälpa mig hheeh och även med en tavellist.
Det va nog alles susammen för idag. Puss o kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0