Hoppsan

Idag körde jag en kortdag på jobbet (7-14) så stack jag till Mirum för ett ärende. Men va ju tvungen att kolla lite kläder till lillan när jag ändå va där hehhe :p Rea e ju alltid bra som dagiskläder lixom :D Så blev plagg som behövdes plus en vinterjacka och en till fleece, måste ju ha en som alltid finns på dagis känner jag nu när de börjar bli kallare. Visst det e ju bara på morgonen som det e kallt men ändå. sprang ven på ett par fleecefodrade regnvantar typ som e perffa till dagis! 
Blidde även två nya uppsättningar lakan till hennes nys rum och en ny kudde, hon har en av våra just nu för bebiskudden e sååå platt. Så nu äntligen hitta jag en som va 40*45 :D
Just de ja, fick ju hem de 3000 tofsarna jag beställt till lillan också, så de rymdes precis i en kräftstjärtsburk hahha :P Lär ju klara oss några år iaf på dom där!
Sprang på sötaste Ugglan till sessans rum med som jag slänger ut en bild på.
 
Har även fyllt i det riktiga schemat till dagis nu som jag ska lämna imorn som börjar gälla från måndag.
Målade även de sista små listerna klart i Ellas rum förut och hennes tavelramar som ska bli rosa hihi.
Snart blir de sängen o sova lite, e såååå trött känner jag. Verkar som tröttheten kommer nu när de e kortare dagar o lite lugnare på jobbet.......
Kram på er
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0