Känns bättre

Idag lämnade jag en ledsen tös på dagis.... Hon blir asaledsen när jag säger hej då men det släpper efter några minuter och det vet vi ju. Men det kändes lite extra tungt efter det jag skrev om igår! Så va det ingen från Ellas avdelning som va där på morgonen heller :/ På måndag blir det helt som vanligt igen och de stora barnen flyttat tillbax till sin avdelning och Kättingebarnen tillbaka till Kättinge. 
Men jag stannade nån minut i hallen och lyssnade så hon hann sluta gråta innan jag gick ut genom dörren :) Känndes bra i hjärtat!!
 
Jobbdagen va som vanligt klockren hihi och idag har jag och Petter knappat hem varor till måndag :D Hoppas det ska bli lagom med tryck i hyllan nu?! Lite nervigt va de allt men det blir nog bra hoppas jag. 
 
När jag hämtade Ella idag så tog jag en liten pratstund med en av dom som va under inskolningen mycket med oss och som e på våran avdelning! Så nu känns det bättre när man kollat av läget lite :)
Alla barnen skulle bada när jag kom så vi åkte hem och plaskade i våran pool hihi :)
Trevlig helg på er allihop, kraaam
 
Du e vårt allt Ella Bella busunge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0