Tisdag

Ska strax gå och lägga mig faktiskt.... fastnade vid datan för jag kollade lite saker till Ellas rum. Ska ju ha en del småsaker som lampa, gardin, förvaringskorgar mm mm. Men nu har jag beställt korgar till hennes expedithylla i rosa. Dock inte 33*33 som passar perfekt utan 30*30 för jag ville ha rosa! Ikea har ju inte kvar de e rosa längre så fick bli lite mindre :/ hoppas de ska bli oki iaf. Beställde även ett tyg till gardinen som jag ska be Ellas mormor att sy hihi :) Ni kanske kan gissa motivet ni som känner mig hhahha :P Hello Kitty så klart o i rosa, om de blir lite tyg över kanske de blir en lampskärm med om vi lyckas. Men mamma har gjort de förr så hon får hjälpa mig:)
Sov gott allihop!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0