Tennisarmbåge it is!!

Idag va jag för första gången i mitt liv hos en sjukgymnast. Det va som jag googlat mig till en klassisk tennisarmbåge! Så nu blir det träningsprogram i 1-3 månader beroende på hur fort det läker helt enkelt :/ Fick även prova akupunktur för första gången hehe, han satte 7 nålar och det va den första som gjorde sjukt ont!! Han träffade min mest onda punkt sjuuukt bra, så jag blev illamående och svimmfärdig och fick lägga mig ner under resten av sticken. E ju från gång till gång om jag mår dåligt eller inte.... Men nu köndes de som de blev extra för de gjorde sååå ont :( Men värst va ändå när han snurrade på dom var 5 minut. Men jag ska tillbax på fredag redan och få akupunktur igen, 3 ggr innan man kan känna att de gett resultat sa han. Så bara prova känner jag :)

Sessan har haft feber både igår kväll och imorse! Nu på kvällen hade hon 37,4 så då va det ju inget. Men kom ju på att hon ska på 1 årsklntrollen imorgon och då e de ju vaccin med. Så får ringa och kolla ifall jag aka komma och att de tar sprutan en annan dag eller vad de tycker? Hon e ju som vanligt på dagarna och hur glad som helst. Så känns som de e tänderna som spökar igen.
Sov gott allihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0