Tennisarmbåge?!??

Ja idag googlade jag lite på tennisarmbåge och kom in på 1177s hemsida. Där stämmer allt in på min sakerna armbåge som jag har haft ont i sedan vi målade...... Det sjuka e ju att det e vänstern, men jag målade med högern! Förklara det lixom!!??

Men på Apoteket köpte jag några tabletter som jag ska ta i 7 dagar iaf tyckte hon. Men om jag inte märkt nått efter 5 dagar så ska jag kontakta vc så som får kolla tyckte hon. Hoppas jag slipper det, hinner lixom inte ;P
För det står att man ska vila armbågen o det e ju bara glömma när man har Ella och Villma.
Men de löser sig, hoppas tabletterna kan hjälpa :)

Juste har hittat en låda diplo på magasinet idag som jag tvättat av till Ella hihi. Lite nostalgi för mig med även att det e Ogges gamla leksaker ;)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0