tisdag, onsdag och torsdag

Tisdagen bestod av plask på förmiddagen och sedan mötte vi upp mormor och åkte till Ingelstad. Där lunchade vi räkmacka på Lindahls innan vi kollade lite butiker :D Tack vare att mamma va med så fick jag trvå nya byxor oh två nya tröjor! Tack för du hade Ella så jag kunde prova :)
 
Onsdagen va vii stallet med syster/moster och hjälpte henne att hoppa lite bana med Anton. Han va såååå FIN asså kolla in ----> http://eapix.blogg.se !!!!
Villma åkte jag till på kvällen när Ella va hemma, för hennes vattenkopp hade nog gått söner så de va väääldigt blött i boxen och tog lite tid att mocka. Så då slapp Ella sitta i vagnen under tiden
 
Torsdagen då har vi spenderat på öppna med sång, lek och alla hjärtansdag fika :D
Sedan en snabbhandling och fix hos Villma innan vi åkte hem och lekte vidare tills pappsen dök upp.
Vi hade köpt blommor åt varann och så åt vi lite jordgubbar och glass hihi. Vi brukar inte fira så därför blev de så ;P
 
Tre riktigt mysiga och händelserika dagar hihi :D Älskar min familj så ni bara vet deeee <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0