Våran sötnos

Idag har vi plaskat och vart i Antons och Villmas stall :)
Annars har vi mest slappat hemma efteråt, somnade i fossan bland annat med Ella på bröstet :D Hahahha mysigt OCH sköntkan jag lova!! Vet inte vad som e mitt problem men jag sover SKIT och har gjort de sista två nätterna....... Vet inte om de e min armbåge som gör det eller min svank?! Armbågen e bra ena dagen o skit nadra dagen sedan vi målade för två vecor sedan snart :( Såigår vaknade jag o hade värsta låsnngen i svaken o idag lika så, känner mig som en gammal kärring HAHHAHH!!!
 
Men de BÄSTA idag va iaf när Ella ville gå med läragåvagnen mellan mig oh Ogge hhihi sååå stolt, glad och lycklig liten tjeja som bara silade upp sig när vi berömde henne och klappde händerna :D
Så nu kanske de släpper och hon kommer gå som tusan med den?
 
Imorgon blir de en hemmadag för på torsdag ska vi iväg igen.
Nu ska jag nanna kudden, hoppas på en bättre natt.......................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0