Googlar

Ja som överskriften lyder så e de googling på hööög nivå hahha :P
Har hittat ett vggod till övervåningen som jag vill ha när de e dax, även ett till sessans rum kanske om jag känner att de passar när de väl e dax!
 
Jag har även kollat in lite saker till sessans rum eftersom 1 årsdagen närmar sig :D
Så jag e nog innne på nått bord med stolar faktiskt, nån förvaringshylla Lack från ikea tror jag för den kan följa henne upp i åren oxå. Så lite bra förvaringslådor till den med så klart. Ska även försöka hitta en fin hissgardin som INTE e så bebis som även den kan följa henne uppåt i åren lite. Tak och fönsterlampa typ samma motiv vill jag ha på dom, nån garderob till henns kläder med så klart, Ikea där med :) Hittad en sååå fin gungstol på Åhlens med som gillas om de inte ska få bli nån saccosäck?! Inte bestämt mig där riktigt, det e ju ett liiitet tag kvar tills de e dax. Men känns som saker till hennes rum e de som känns roligast att få som kommer till använning lixom. Kläder har hon massor i 80 och lite påbörjat i 86. Leksaker jooo det e med oki men då ska de vara lite mera pedagogiska tycker jag som hon lär sig av eller liknande, allt hon har nu är mera i bita/äta form :D
 
Jaha de va nog allt för idag hörs i morn igen :D
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0