Fredag lördag söndag

 
Har inte riktigt hunnit kommit ihåg att blogga :P Har haft en superbra helg som inleddes med en fredag hos bästa frissan så det blev lite ny färg i håret :) Så tog vi en tripp ner till jobbet och hälsade på samt ett ärende på Claes Ohlsson.
Ella har även fått se sina första studentflak. Lika road som mamma såg de ut som! Man blir så glad av att se dom hoppa och sjunga till musiken. 
Ogge kom hem med pizza oxå som jag hade önskat hihi ;) Bästa Ogge <3
Igår lördag va jag med syster på tävling på förmiddagen och på eftermiddagen kom Adde, Sara och Emil ut till oss. Blev lite klubb, grillning, dricka och skitsnack ;) Myycket trevligt att ses och bara hänga lite!!
Jag va sjukt trött så jag gick och la mig innan dom andra åkt hem. Så idag har vi haft en lugn dag med lite fika och planering av mat inför midsommar med Adde och Sara. 
Nu dax att nanna kudde, sov gott 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0