Mycket nu

 
Ja lite dåligt med bloggning för över helgen. Men de har väl inte hänt sååå mycket direkt?
I fredags va jag hos sjukgymnasten igen och fick akupunktur :( Vill ju ge det en chans men satan sååå ONT jag får efetråt och dagen efter ska vi inte prata om, usch faan så jävla skit de känns. Brukar inte klaga men fasen trodde verkligen INTE de skulle vara VÄRRE efter att jag varit där!??? Aja vi får se ska dit igen på torsdag så får kolla med honom då. Han sa att de brukade göra verkan efter 3 ggr så vill ju ge det en chans.....
 
Igår lördag va vi bra hemma och fixade lite plus att vi åkte till stan och skulle köpa lister men både jag och Ogge missade att klockan va så mcyket så byggmax hade stängt. Hahhahah skapligt blonda vi va lixom. Så imorgon åker han ner och köper listerna efter jobbet :)
 
Iag har jag och tjerna varit på våran första klädbytardag i Strömmvillan :) Hittade lite saker iaf som jag kunde ta med mig hem :) Men de va inte mycket kläder som föll mig i smaken tyvärr. Men leksaker va de jag va mest ute efter och ville fynda, så fick de bli kläder om de hitatdes några. Blev även en födelsedagslunch på fräcka för Linn :) Mysig dag och kul att se hur de fukar på såna evenemang. Tar nog den här hemma i Husby 23e med :D
Slänger ut lite bilder på en del saker jag köpte. God natt med er 

Kommentarer
Postat av: Zanny

Såg ju aldrig din shopping - var massa fint JU ;)

2013-03-04 @ 11:38:03
Postat av: Elisabeth

Vilka gulliga stövlar!

2013-03-04 @ 17:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0