Fredag

Idag har jag och Ella varit hemma hela dagen. Ringde BVC i morse och vad dom ringa upp mig, samma som igår! Men varken igår eller idag har de ringt upp..... Lite dåligt tycket jag :( Ella har nämligen fått magkramper, tror vi iaf. Så 1177 tycker att vi inte kan göra något eftersom det går över på 5-10 min! Men när hon fått det nån gång VARJE DAG denna vecka känns det inte bra. Så har hon tom vaknar två nätter nu och bara gallskriker :( Man kan ju inte hålla i henne eller prata henne lugn när hon får de här heller. Man får bara sitta och kolla på henne typ! Så jävla maktlös så det finns inte. Men det e väl akuten som gäller nästa gång!!??

Så Villma då hon har fått in en pinne i benet som säkert åkt in 15 cm. Men det kommer läka och jag ska hålla det rent och fint. Känns lite lugnare nu iaf när Susanne kollat på det. Trevlig fredagskväll allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0