Sista simmet

Idag har vi varit på vårt sista sim för denna termin :( Känns verkligen jättetrist och hade jag vetat mitt schema nu hade jag kanske kunnat anmäla till en termin till, men vi får se för de fanns tydligen lite ledig platser i grupperna så man kanske kan haka på ändå. Idag va första gången hon va ledsen på simmet för vi tog kort under vattnet, hoppas de blir bättre än förra terminen hehhe :)
 
Efteråt va vi och hämtade upp ett par skor och två par tröjor som jag köpte på fb-gruppen Urväxt! Myket smidigt sätt att köpa kläder på i fint skick faktiskt, slänger ut kort på tröjorna men skorna e bara ett par slit och släng för hemmabruk som dom e inte såå intressanta. Även på dagens outfit hihih mamma e ganska nöjd lixom!!
 
Snart kommer Ellas mormor o planterar lite blommor åt oss så i kväll blir de häng med de bästa bästaste tjejerna <3
 
Kram
 
+
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0