Ny vecka

Nästan en vecka sedan jag bloggade nu så måste tänka efter vad som hänt sedan dess.....
Va iaf ledig i helgen så vi la på vinterdäck, Ella och jag städade o donade inne lite. 
Denna veckas jobb har gått bra hittills! Det D en lugn vecka med korta pass för min del :) Skönt med lite kortare pass efter förra veckan. Hade ju allt ansvar med beställningar plus gavlar, men det va roligt att se siffrorna efter veckan hihi :D
 
I söndags så va vi och fikade hos Penny med hela Tjejligan :D Så lämnade jag av Ella hos mamma för hon skulle sova där eftersom dagis va stängt på måndagen. Hon sov superbra och allt gick toppen hela dagen sa mamma. Hon e ju oroligt snäll för hon rör ju ingenting plus att hon pratar så bra och gör sig förståd hela tiden :D
Jag passade på att färga håret och klippa efter jobbet medans vi väntade på Ogge då vi samåkte in. 
I tisdags gjorde vi inte mycket efter jobbet jag och Ella... I onsdags handlade jag och gjorde Villma medans jag väntade på att få hämta henne på dagis. Väl hemma tvättade vi bilen och städade lite inne. 
Idag har jag jobbar till 17 så gjorde inget typ... Sov gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0