Dåligt

Har vart så där dålig på att uppdatera igen... 
Men helgen har sprungit på jobbade ju lördagen o va ledig söndag.
 
Måndagen på jobbet sprang på den med kan jg lova!! 
Tisdag med 7-12 så åkte jag till Mirum medans jag väntade på att få hämta liten på dagis. Hon sover ju fortfarande 2 timmar minst på dagis så ingen brådska när mb slutar 12 direkt. 
Shoppade iaf ett kar byxor till mig och två par basic linnen på hm, kände att jag behövde båge nya att han under tröjor. Idac fick jag med 7-12 så stack jag ut till mio för att koll på en trapphylla till köket som jag letat efter. De flesta ligger ju på 1000 spänn o de har jag ingen lust art ge faktisk!! Men hittade en iaf som jag gillade men den hade utgått så jag kunde få deras ex dom hade kvar med 20% avdrag. Så jag tog de men den låg inne för 249 i kassan så jg gjorde att riktigt kap tycker jag hihi :P 
Stannade även på Netto och köpte 6 st Pkuddar till Ellas myshörna. De va ju med överdrag men som ska bort! Ville bara åt innerkuddarna hehe, mamma ska sy nya överdrag till mig vart efter. Måste bara bestämma mig för ett tyg ;)
 
Hemma sedan blev det fix av hyllan, matlagning och bakning. Min första sockerkaka här i livet :P Nae nu måååste jag fasen sova!!
På tal om sova så har Ella stått sova tre nätter nu i sin säng utan att  vakna!! Så himla skönt för henne att få sova ordentligt. Hon vekar dessutom ha dissat välling med, gråter bara när vi ger henne flaskan :/ Men vill hon k te ha så får vi ge nått annat knyta glada att vi slipper vänja av med den.
 
Sov gött med er
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Svin snygga kuddar ju :-)

2013-11-17 @ 16:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0