Sjuk

Imorse när jag gick upp för att göra mig iordning så va jag lite risig i magen och spydde 2 ggr!!! Jag e faan aldrig sjuk men NU när det e helt omöjligt att lösa min tid jo då jävla ska man bli sjuk minsann!!!! Så himla typiskt men men, jag mådde ju som vanligt igen vid 1. Så jag har slappat i fossan och fått i mig 1 glas blåbärssoppa som vi råkade ha hemma som tur va. 
Jag får ju inte jobba imorgon så tyvärr får man stanna hemma och slöa istället :( De säger ju 48 timmar innan man får jobba typ?!
Vi har ju en hel del att göra imorgon med alla hjärtansdag o så! Men men jag kan ju tyvärr inte påverka "reglerna" om magsjuka.....
vi e ju trots allt 50 anställda så det vore ju grannt att smitta ner dom! 
God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0