Läääänge sedan

Skapligt dålig uppdatering här just nu, så skärpning på de!!!!
Sist jag bloggade va julhelgen över så efter de har man snabbt ställt om till nyår på jobbet och jobbat en hel del inför de dagarna. Älskar att det har varit massor att göra i jul och nyår på jobbet : Kul att få beställa hem massa varor som man ska exponera på gavlar och torget :) Visst det har varit ett lotteri när vi inte har nån statistik alls att gå på från föregående år, men det gick galant och inga saker tog slut vilket e huvudsaken!
På nyårsafton fick vi även klä upp oss på jobbet vilket va sååå roligt och alla va så fina! Till nyårsskålen fick i champagne och så tog i kort utanför delidisken :) Älskar mitt nya jobb och alla mina nya jobbarkompisar som vi har sååå roligt ihop med :) 
 
Nyår blev hemma hos oss i år och det blev jätteroligt och lyckat!! Kul att alla 14 som brukar vara med kom även denna gång. Massa dans, skratt och lite dricka blev det efter 12-slaget som vanligt!
Ella va vaken och kollade på raketera med oss ute på trappen innan de va dags att krypa i säng för hennes del.
 
På torsdagen va det dags för jobb igen och våran andra inventering på 70 dagar typ. Startade kl 05 då vi va tvungna att vara klara 12.00. Men det flöt på kanoners även denna gång så vi hann klart till 12!
Så fredagen blev en vanlig jobbdag och nu min lediga helg och ledig måndag på det.
 
Har även hunnit med att fixa nya naglar och beställa en ny kalender till 2014.
Idag följde Ella och jag med till Anton för att se hur han gick när de skulle hoppa lite. Måste ju utreda ett och annat med hans sett att bete sig just nu.
Nu sover liten och vi slappar i fossan framför en film.
Ha en fin helg alla. Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0