Mycket denna vecka

 
 
 
Har inte riktigt kommit ihåg att blogga på senare tid, tycker jag e lite kass men men ;P
Har haft en del på jobbet och jag bara ÄLSKART!!! 
Har förresten gått ner en storlek i jobbarbyxor!!! Yeeessss och gjort tre nya hål i bältet sedan vi började, så det går åt rätt håll Kan man säga. 
Nu rider jag ju 2-3 dagar i veckan oxå och då 2 hästar varje gång så det ska väl hjälpa hoppas jag ;) 
Ella e inte lika ledsen längre när vi lämnar på dagis och det e en lättnad. Dock verkar hon vara inne i nån fas där INGENTING e bra.... Hon äter typ ingen mat och gråter massor!
På dagis säger dom att hon äter så det e ju bra iaf! Men vi får se om det går över?! 
Sov gott 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0