Stolt ryttare

Idag va vi i Vrfs ridhust o red jag o syss. Conny e såååå himla duktig nu o vuxen på nått vis, trots att han e bebis ;P
Han gick in i släpet direkt,han gick in först o gick ut sist på vägen hem, stolt eller vad =)
Blev lite hinderövningar i dag med att svänga och byta galopp, vilket han även där va jätte duktig. 
Det e ju bara andra gången han hoppas uppsuttet så han e inte dum, nu e de inte så höga hindren men iaf han gör de ju super bra. Måste ju funka på småhinder för att de ska funka på högre hinder eller hur ??!!! Han bytte till rätt galopp varje gång med o det e ju oxå bra när man ska hoppa lite mera bana vart efter. 
Så jag kan inte mer än säga att jag e så STOLT över honom o ska bli kul att fortsätta med flera övningar, studs står näst på schemat så de blir spännande.

Lägger ut en film från i dag så får ni se hur duktig han va=)
Tack syss för hjälpen då jag inte kunde lägga in filmerna i Movie maker. 

Nu ska jag ta en ducsha innan de blir att krypa upp i soffan med lite dip och grönsaker, mmm gott gott.
Trevlig kväll på er 


Kommentarer
Postat av: Kristine

Det är så roligt när allt funkar som det ska. Hur gammal är han och vilken stam?

2010-12-05 @ 20:38:56
URL: http://ryttarmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0